Ofte stillede spørgsmål

Vi forsøger at tilføje relevante spørgsmål, bemærk at nogle svar skal findes i vores Vilkår og BetingelserPrivatlivspolitik og Handelsbetingelser. Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål er du velkommen til at kontake os via mail eller livechat funktion på webshoppen.

Har i de samme produkter på webshoppen som i butikkerne?

Webshoppen er nyopstartet og er en udvidelse af Step In, i øjeblikket har vi de mest populære produkter fra butikkerne på webshoppen, og har mulighed for at sende fra butikken, dette kan gøres på en af følgende måder:

Sende en mail til support@stepin.dk

Starte en livechat på webshoppen (i bunden til højre)

Sende en besked på 1 af vores platforme (Facebook eller Instagram)

I din besked skal det fremgå tydeligt hvilket produkt  du ønsker, husk type, størrelse, evt pris for at sikre at vi finder det rigtige, osv - beskriv produktet(erne) så godt som muligt for at mindske fejl.

Samt din mail og fulde navn.

Herefter vil du modtage en opkrævning af betaling via mail, i denne mail finder du en knap med "Færdiggør betaling", denne sender dig videre til webshoppen hvor du kan tjekke at alt er som det skal være, og betale din ordre som med andre produkter. Herefter sendes din vare som normalt. Bemærk at der kan være forlænget leveringstid på 1-2 dage, da varen først fragtes fra butik til lager og derefter sendes som vores normale pakker.

Kan jeg afhente mine varer i butikkerne?

Ja, dette er muligt at tilvælge ved betaling, og koster ikke ekstra.

Hvordan fungerer jeres "pakker"?

Vores “pakker” er et tilbud, som giver de der ønsker det mulighed for at købe en samlet løsning til indretning, dette kan f eks. være til indretning af et vindue eller et helt værelse, billeder og inkluderede produkter er beskrevet ved kategorien som findes her: https://stepin.dk/collections/pakker 

Bemærk at der gives ekstra rabat på vores pakkeløsninger.

Kan jeg benytte gavekort fra butikkerne i webshoppen?

Nej desværre ikke, men vi arbejder på at få tilføjet muligheden, dog kan der i særtilfælde gøres undtagelser, kontakt os via support@stepin.dk eller via vores livechat funktion på webshoppen, så vi hjælper dig derigennem.

Hvordan kan jeg kontakte jer?

Du kan kontakte os på kontakt formularen her: https://stepin.dk/pages/kontakt, i bunden af denne side, via mail Support@stepin.dk eller via vores livechat funktion på webshoppen, så vi hjælper dig derigennem.

Hvordan sporer jeg leveringen af min ordre?

Ja, du kan spore din ordre ved at indtaste ordrenummer i vores livechat funktion ved "Spor min ordre". Ønsker du at spore din ordre efter den er afsendt fra os, skal du åbne den mail du har modtaget af valgte leveringsmulighed og spore din pakke herigennem.

Hvordan annullerer jeg min ordre?

Du kan annullere en ordre ved at sende os en mail på Support@stepin.dk eller via vores livechat funktion på webshoppen, så vi hjælper dig derigennem. 

Bemærk at det er muligt at ændre en ordre inden den er afsendt, er din ordre afsendt og du ønsker at annullere den, skal du benytte dig af din returret i stedet

Hvordan returnerer jeg en vare?

Du kan returnere en vare ved at sende os en mail på Support@stepin.dk eller via vores livechat funktion på webshoppen, så hjælper vi dig derigennem. 

Her skal oplyses følgende:

Navn

Ordrenummer

Mail

Kan jeg ændre min ordre efter den er bestilt?

Hvis din ordre endnu ikke er afsendt, er det muligt at tilføje varer til din ordre uden ekstra betaling for fragt, bemærk at hvis din ordre opfylder kravet om gratis levering (450 kr) efter et produkt er tilføjet til ordren, trækkes fragtprisen ikke fra.

Hvis din ordre er afsendt, er det ikke muligt at ændre en bestilt ordre.

Hvor er min faktura?

Du modtager din faktura på den oplyste mail, har du problemer med at finde den, kan du kontakte os via support@stepin.dk eller via vores livechat funktion på webshoppen, så hjælper vi dig derigennem. 

Hvornår trækker I pengene?

Vi trækker pengene når varen er afsendt efter dansk lovgivning, sker der fejl, er du meget velkommen til at kontakte os via support@stepin.dk eller via vores livechat funktion på webshoppen, så hjælper vi dig derigennem. 

Kontakt